Zjazd energii po suplach? trenerpietrzak.pl

Mateusz Pietrzak 29 czerwca 2016 0

Mocno ćwiczysz, odzywiasz się jak należy. Wymagasz od siebie efektów. Stosujesz suplementy, które „podkręcają” Twoje parametry motorycznie na treningu-masz więcej siły i wytrzymałości. Po kilku godzinach kończy się ich działanie i nagle masz spadki energii po spalaczu czy suplementach przedtreningowych (aakg/beta alaniny/kofeina lub inne stymulanty)?Wtedy czujesz że nie nadajesz się do niczego innego niż leżenie do góry nogami. Nazywane są skutkiem ubocznym tych suplementow. Ale czemu nie dotykają każdego? Musimy sobie zdawać sprawę że zaciągają one DŁUG energetyczny, który później trzeba spłacić.. Jeden człowiek do tego wszystkiego jest WYSPANY a drugi „ciągnie” na oparach. Ten drugi będzie się zatem czuł coraz gorzej, bo nie ma z czego zaciągnąć wspomniany dług „powera”. Musimy wiedzieć o tym że okresy wzmożonej pracy muszą się przeplatać z okresami wypoczynku. Na wszystkich płaszczyznach, czy to praca, czy ćwiczenie z użyciem suplementow wznoszacych nas na wyżyny treningowe. Inaczej poziom energii będzie się wyczerpywał i wykonane wysiłki pójdą w piach. Jak więc sypiasz poniżej 7miu godzin dziennie, nie oszczędzając się na siłowni, wiedz że stymulacja energii suplementami „zaciagajacymi dług” ma potencjał tylko na krótką metę. Wręcz polecalbym unikanie najmocniejszych mózgotrzepów i trenowania zgodnie z aktualną forma i kondycją. Jesteś zmęczony? Zrób adekwatny do tego trening. Wtedy równowaga w organizmie będzie zachowana i będziesz w stanie normalnie funkcjonować. Jak chcesz LEPSZYCH wyników to zorganizuj czas na odpowiednią REGENERACJĘ i korzystaj z całego dostępnego oręża suplementacyjnego. Tego jednego za Ciebie suple nie zrobią – nie wyśpią się!

Komentarze