Zastosowanie oleju MCT w dietach nisko-węglowodanowych -Łukasz

Łukasz Dróżdż 29 listopada 2015 0

Na dziś „Tips&Tricks” stricte powiązane z dietą opartą na funkcjonowaniu na niskich węglowodanach (tłuszczowa, optymalna, Carb Nite/CBL, klasyczna low carb).
->Jak wspomóc spalanie tkanki tłuszczowej i zmaksymalizować ten efekt treningiem? Pomyśleć o porannej wizycie na siłowni, jako główny element dnia, „po przebudzeniu”.
->Co spożyć z samego rana, aby na takim treningu nie odczuwać drastycznych spadków energii, jak i wspomóc sam element redukcji? Pomyśleć o dodatkowej suplementacji olejem MCT :).

Świetnym pomysłem jest też połączenie oleju MCT, z mocnym espresso i dodatkiem tłustej śmietany, również w dzień nie treningowy. Takie połączenie staje się idealnym śniadaniem „low carb”, blokującym głód, wspomagającym zmniejszenie otłuszczenia jak i usprawniającym układ trawienny*.

*W tym przypadku, wysokoprocentowa śmietana (nie poddana procesom homogenizacji) będzie korzystniejszym dodatkiem przedstawionego napoju energetycznego niż popularyzowane w tym zakresie masło (ze względu na oddziaływanie białek otoczki kuleczek tłuszczowych mleka).

————————–—-
Świeża dostawa MCT, obecna również w naszym sklepie internetowym 🙂 http://pepsport.pl/prozdrowotne/385–trec-mct-gold-400ml-.html?search_query=mct&results=15

Komentarze